NY KUNDE - vi har også plads til dig

 

Vi har fået lov at arbejde med en række forskellige kunder og typer af opgaver. Fra store offentlige udbud og organisationer til mellemstore projekter og helt små soloselvstændige og iværksættere.

Vi er særligt gode til strategisk kommunikation til og for små- og mellemstore virksomheder med mellem 10 og 200 ansatte.

Fælles for vores kunder er, at de vil noget med deres virksomhed, de er loyale, fagligt dygtige og modige – de tør nemlig tænke nyt og anderledes. Kan du kende dig selv i den beskrivelse, er vi sikkert et godt match.

Vi følger et system

Selvom alles udfordringer er forskellige, har vi en model, som vi gerne følge. Det sikrer dig som kunde det bedste resultat, og det sikrer os, at vi leverer det, du gerne vil have.

De fem vigtige grundelementer i vores arbejde:

  1. Strategi
  2. Synlighed
  3. Synergi
  4. Samarbejde
  5. Succesmåling

Strategi

Det gode samarbejde begynder med en strategi. Det behøver ikke altid være en lang rapport, men det er meget vigtigt, at vi er enige om det grundlæggende. Her taler vi om målgruppe, formål, tone of voice, platforme, tilgængelige kanaler, økonomi mv.

Synlighed

Har vi lagt en fælles strategi, skal vi i arbejdstøjet og skaffe dig den synlighed, du ønsker. Om det er på de sociale medier, på hjemmesiden eller måske i pressen er op til dig og afhængigt af din målgruppe. Vi kan både tilbyde en ”done for you” løsning, hvor vi tager os af alt det praktiske – eller vi kan finde en ordning med rådgivning og sparring, hvis du selv eller en medarbejder skal gøre det.

Synergi

Vi er store fortalere for, at vi tænker i synergi, når vi arbejder med kommunikation og markedsføring. Alle undersøgelser viser, at lige præcis, når det gælder markedsføring, er 1 + 1 ikke = 2, men snarere 3 eller måske endda 4. Du får altså mere ”smæk for dine skillinger”, hvis du er synlig mere end et sted.

Samarbejde

Resultatet bliver altid bedst, hvis vi har et løbende samarbejde. Så kan vi rette til og sætte ind på flere forskellige fronter. Vi lærer hinanden at kende, og det gør samarbejdet både sjovere og mere givende for alle parter. Derfor vil vi rigtigt gerne have et løbende samarbejde med vores kunder.

Succesmåling

Vores arbejde er først rigtigt sjovt, når vi kan se et resultat. Når vi har flere besøgende på hjemmesiden, flere likes på de sociale medier, mere omtale i pressen – eller flere penge på din bundlinje. Derfor mener vi, at vi skal måle og evaluere vores indsats løbende, så vi kan rette ind og forbedre om nødvendigt.

Lyder det som noget for dig, så lad os tage et uforpligtende møde. Vi giver det første møde gratis og byder gerne på en kop kaffe eller te, så vi kan lære dig og din virksomhed eller organisation at kende.

Tag kontakt allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig!