CONTENT MARKETING - facts tell, stories sell

Content Marketing er tiden store buzz word – du skal lave indhold og markedsføring, som skaber loyale følgere, der bliver til gode kunder.

Det er vi enige i. Vi har specialiseret os i den gren af Content Marketing, der hedder Brand Journalism, hvor vi arbejder med de journalistiske værktøjer. Journalister er gode til at finde, vinkle og fortælle historier, så de interesserer deres læsere.

Indholdsmarkedsføring på dansk

På dansk kan content marketing oversættes direkte til “indholdsmarkedsføring” – eller “indholdsbaseret markedsføring”.

Med udgangspunkt i jeres kunders behov, interesser og spørgsmål giver I (eventuelt med hjælp fra os) dem det, de gerne vil have fra jer. Det kan eksempelvis være: 

  • En guide til …
  • How to …
  • Blogindlæg
  • Whitepapers
  • Ebøger
  • Video
  • Podcasts

Du uddanner dine kunder

Når vi handler i dag, så bruger de fleste af os en del til på research på nettet. Vi spørger os for på sociale medier, og vi har tillid til, hvad vores venner og familie anbefaler.

Med den rette content marketing strategi er du med til at “uddanne” dine kunder allerede i researchfasen. Du hjælper dem med at finde svaret på de spørgsmål, de sidder og bøvler med – og allerede der er du i gang med at skabe en relation til den potentielle kunde.

Content Marketing virker – når det er gjort rigtigt!
Men det kræver en gennemtænkst strategi, tid, ressourcer og en god handleplan.

Er I klar til at komme i gang med jeres egen Content Marketing?
Så gi’r vi kaffe og en snak – send en mail med det samme.