PR og PRESSEARBEJDE - bliv hørt og set i medierne

Er du også bange for at ”bruge pressen” aktivt i din virksomhed? Bange for at få sagt noget dumt? Nervøs for, at du ikke har en historie, der er god nok?

Pressearbejde giver dig og din virksomhed en blåstempling, som annoncekroner ikke kan købe. Vi har en baggrund i journalistik, og derfor ved vi, hvordan journalister tænker og arbejder. Vi hjælper dig til at lave en god pressestrategi og håndtere kriser, hvis du skulle komme i modvind.

Vi har flere muligheder

Når vi arbejder med PR, er der flere muligheder:

  • Workshops
  • Løbende samarbejder
  • Enkeltstående presse-samarbejder

Det er vores klare erfaring, at du får mest ud af en løbende indsats i medierne, og derfor vil vi til hver en tid anbefale en løbende aftale, hvor vi arbejder med strategi, vinklinger, løbende pressekontakt mv.

Kom i gang med PR

Hvis I gerne vil i gang med at arbejde aktivt med pressen, har vi en række gode råd.

  1. Identificer jeres målgruppe – og hvilke medier, de benytter
  2. Find de gode historier, som passer til mediet
  3. Opret jeres eget pressekartotek med relevante journalister
  4. Væn jer til at sende relevante nyheder afsted
  5. Vær til at træffe, hvis journalisterne ringer til jer
  6. Vær ærlige – og klare i spyttet
  7. Tænk i gode billeder og billedmuligheder

Har I brug for ekstern sparring, så tag kontakt i dag og hør om jeres muligheder.