Medlemskommunikation: Magasinet Bueskydning

Skrevet af Jeannette Refstrup

Den 26. marts 2021

Foto: Eva Kristensen

Interviews, baggrundsartikler og petitstof.

Det er en del af indholdet i Bueskydning Danmarks relancerede medlemsmagasin ”Magasinet Bueskydning,” som vi har fået fornøjelsen af at være redaktører på.

Magasinet Bueskydning udkom lige før jul, og vi iler med at dele det.

Indholdet er (naturligvis) skabt på baggrund af forbundets strategi (ellers ville der ikke være tale om strategisk kommunikation).

Men det er formidlet med journalistiske værktøjer, og derfor håber vi, at medlemmerne og deres familie (nok især forældre til børn, som går til bueskydning) vil læse magasinet over en god kop kaffe.

Martin Samsing fra Format har skabt udtrykket.

Blandt andre Flemming Linnebjerg og Stine Gottlieb Hansen har skrevet til magasinet.

Eva Kartholm og Tomas Jensen fra Bueskydning Danmark er med i redaktionsgruppen – og så er der et mange forbundsansatte og frivillige som har brugt tid på at forklare Jeannette, hvad forskellen er på en recurvebue, compoundbue, barbue og langbue.

Vi glæder os til at være redaktører på Magasinet Bueskydning igen i år og producere indhold til dette års magasiner, som allerede så småt er i støbeskeen.

Du kan se Magasinet Bueskydning her.

Fik du læst: Podcast-vært på ”Klog på gris”

Måske kan du også lide …

Et stærkere brand leder til mere kirkegang

Et stærkere brand leder til mere kirkegang

Faste kirkegængere, der går i en kirke med et stærkt brand, oplever flere sociale og spirituelle fordele ved kirkegangen – og der er sammenhæng mellem oplevede fordele og kirkegang; jo flere fordele, des mere kirkegang. Med andre ord - skab et stærkere brand, der...

Kirkekommunikation: Træng igennem verdens larm

Kirkekommunikation: Træng igennem verdens larm

Brug dig selv og fortæl jeres gode historier, hvis I vil have fat i den travle forældregeneration. (Dette indlæg har tidligere været bragt i magasinet "Kirken underviser") Vi forældre er ret svære at få i tale. Der er nemlig hele tiden mange, som vil have fat i os....

Sådan bliver du ved at have indhold nok

Sådan bliver du ved at have indhold nok

En gang for ikke så længe siden kunne mange virksomheder nøjes med en årlig kraftanstrengelse, når det store hovedkatalog skulle produceres + måske et besøg af en annoncekonsulent fra det lokale medie eller fagmedie og en telefonbogs-annoncesælger. De dage er forbi....

0

Skal dine tekster være 100 % bedre?


Få 3 siders tjekliste med 16 punkter + strategiske overvejelser samt huskeregler og kæpheste.

Din tjekliste er på vej, kig i din indbakke.