Tips, tricks og alt muligt andet, som vi falder over.
Inspiration, ideer og halløj
Hvad er en strategi?
En strategi svarer på "hvorfra og hvortil".Svaret på "hvordan" er taktisk og operationelt. Det lyder jo superenkelt, når vi beskriver det på den måde, ikk'? Når vi...
“Vi fik både strategisk tænkning og skarp eksekvering”
Heidi Bjørn, Head of Marketing hos Salfarm, har ad flere omgange samarbejdet med især Gitte Glibstrup fra StrupStrup® om blandt andet pressearbejde og løbende sparring...
Kernefortælling er en rettesnor i hverdagen
Hvilke historier skal på social? Hvilke aktiviteter skal vi sætte i gang på vores website? Hvordan skal vores udtryk egentlig være? De udfordringer kender de fleste...
Tone of Voice er altafgørende, når nuancerne gør en forskel
Bestyrelseskvinder er en forening, der helt fra begyndelsen har lagt et stort arbejde i sin strategi og herunder formuleringen af Tone of Voice samt ikke mindst...
Strategiarbejde satte en bevægelse (og masser af tanker) i gang
Klosterkirken i Horsens er en levende kirke, der ønsker at skabe en inkluderende og engageret kirke for mennesker i sognet. De søgte vores hjælp til at styrke deres...
Hvad er Employer Branding?
Employer Branding betyder, at du arbejder med at skabe et stærkt brand, som nuværende eller potentielle medarbejdere finder så attraktivt, at de ikke siger op, hvis de...
Hvad er Employee Advocacy?
Employee Advocacy betyder, at medarbejderne virker som ambassadører for virksomheden ved for eksempel at tale pænt om den ude i byen eller på sociale medier. Dermed er...
Et stærkt budskab er mere end indholdet
Uanset om du foretrækker streetfood eller Michelin-retter, så er oplevelsen omkring maden vigtig: at du er tryg ved dem, der tilbereder den at du har overblik over,...
Sådan skriver du en lovlig pressemeddelelse
Tilgiv os, thi vi har syndet og skrevet ulovlige pressemeddelelser. Men vi vidste ikke bedre – men det burde vi nok have. Hvad vi har syndet med? Vi har forsøgt at...
5 trends vi tror på i 2023 – og fremover
"Det er svært at spå. Især om fremtiden."Vi kender ikke ophavsmanden (eller kvinden) til citatet, men det er ofte brugt, når man forsøger at kigge lidt frem og pege på...
Derfor må du ikke bare skrive ”bæredygtig” (og sådan gør du i stedet)
Længe har luften været tyk af budskaber som ”bæredygtig”, ”grøn” og ”klimavenlig”.Det lyder sandelig lovende. Men i virkeligheden er der ikke mange, der kan leve op til...
Kunsten at kommunikere om bæredygtighed
Sådan kommer du i gang med at kommunikere om de bæredygtige tiltag – uden at jokke i en møgsag ”Det er meget vanskeligt at kalde et produkt mv. bæredygtigt uden at...